Comentaris realitzats
Jo el respecto aquest paio. El fet que sigui un important, o si més no, destacat economista pot imposar respecte, no ho dubto, però també és un gran físic l'Alejo Vidal Cuadras i en canvi, amb aquest últim només estariem d'acord amb les lleis de Newton. Jo no passo d'entendre l'IVA però no per aquest fet li otrogo sempre la raó. Tinc la sensació que és un gentlemen. Pot semblar exèntric i superb però opino que té el cap al seu lloc i, com a mínim, fa pensar d'una manera original. Podria perfectament haver escrit un del capítols de la bíblia. Endavant Xavier, fota-li canya a "l'assuntu". M'engresques!
Martí, La Vall del Francolí (18/02/2005 0:46:55)
Cada vegada més m'agrada el pensament i la lucidessa d'aquest home. Hi estic d'acord. Només demanaria que s'anes a votar possant una papereta en blanc. Ens ha costat molt conquerir aquest dret, per renunciar ara al dret d'anar a votar.
ANTONI, LA POBLA DE SEGUR (18/02/2005 6:48:40)
M'encanta aquest tio.
Nuria, Barcelona (18/02/2005 7:51:27)
Euroescèptic?.No,neocon pro-Bush.
Vicenç, Coma-ruga (18/02/2005 8:06:01)
Vicenç, t'has llegit l'article? Neocon en Sala? nanai...torna-ho a intentar.
Joan, Barcelona (18/02/2005 8:21:10)
vés per on,que jo tenia pensat el mateix! ja en serem uns quants!
pep, montmeló (18/02/2005 8:21:37)
Neo-co proBush? Ohhhh... que dolent. Passo d'aquestes xorrades antiamericanes. Que fàcil es insultar a un "enemic" que es a mes de 9.000 quilòmetres i que ni tan sols ens sent i tampoc l'importa. Que valents que som els Catalans!! som els unics que ens atrevim a "caçar" bolets. En quatre linies d'en Xavier Sala Martin hi ha mes lucidesa que en totes les campanyes que fan els mediocres ocupants de l'arc parlamentari.
Jordi, Molins de Rei (18/02/2005 8:26:42)
Volia votar no però ara m'ho pensaré un altre cop per votar si.
Antoni, Barcelona (18/02/2005 8:34:22)
Realment és molt lúcid i m'agrada poder llegir els seus artícles, i el seu llibre!! Genial! Estic completament d'acord amb ell.
Sara Maria, barcelona (18/02/2005 9:01:12)
En aquest país hem estat massa anys sense poder exercir la democràcia perquè ara vingui un jovenet i faci campanya a favor de l'abstenció. Si no esteu d'acord ni amb el sí ni amb el no, aneu i voteu en blanc, però aneu-hi, collons! L'exercici de la democràcia és un dret però també un deure moral.
Alba, Olot, la Garrotxa (18/02/2005 9:44:42)
Té tota la raó. Es ridicul es que se'ns convoqui a un referendum no vinculant. Si nomes volen saber la nostra opinió, que ens convidin a prendre cafè.
Josep, Terrassa (18/02/2005 9:48:55)
http://www.columbia.edu/~xs23/catala/articles/articles.htm Tots els seus articles es poden trobar al site web citat. Els articles d'aquest home son un reguitzell d'intel.ligencia que topa clarament amb la miseria intel.lectual general a Catalunya. Potser nomes en Xavier Roig i en Quinta poden comparar-s'hi.
Jordi Tallaferro, Geneva (18/02/2005 9:54:51)
Antoni de la Pobla. El meu vot, també serà en blanc, fa dies que ho tenia pensat. Estic d'acord amb el que diu el Sr.Sala, ara bé, penso que s'ha de votar, ni que sigui en blanc, però votar.
adam, sallent (18/02/2005 10:33:22)
Vicenç de Comarruga. Has llegit el llibre "economia lliberal per a no economistes i no lliberals". És impressionant la facilitat que té la gent de penjar etiquetes. Quan una cosa no agrada, és neo o alguns altres mots. Quina diferència hi ha entre lliberal i neo-lliberal? Convido a tothom a participar en la campanya que està fent a favor de l'Africa. La fundació Umbele. Val la pena.
adam, sallent (18/02/2005 10:36:23)
Sala i Martin té raó. Abstenció és la millor opció en una consulta on surti el que surti; els polítics faran el que vulguin. Qui s'han cregut que som nosaltres?
AxL, Sant Cugat (18/02/2005 10:50:30)
Un dia més dels típics prejudicis, Vicenç?
quim, barcelona (18/02/2005 11:19:52)
Neo-Liberal i salvatge, no us oblideu de salvatge... Gràcies professor per ensenyar-nos cada dia una mica més.
Daniel, Badalona (18/02/2005 11:39:07)
Xavier Sala, ets el meu mestre. No puc votar sí pels Montilla, ZP, Berlusconis. Ni no per en Carod. L'heu sentit per ràdio? És euDopeu...
Maria , Barna (18/02/2005 12:12:27)
L'abstenció és el mateix que el sí, és com dir no em molesto ni en votar perquè aquest tractat ja m'està bé. El Sala i Martín només deu haver anat als actes pel sí perquè sino no entenc com es poden qualificar de retòrica buida les paraules del Terricabras, o del Pep Riera, del Jordi Porta o de l'Arcadi Oliveres, entre altres. El Sala Martín com a satèl·lit convergent s'abstindrà que és el mateix que votar sí. Més buit i retòric deu ser el cervell dels que es fixen amb que diuen i que fan els altres per decidir el seu vot en un referèndum on clarament només hi ha dues opcions gens ambigües.
Alba, Barcelona (18/02/2005 14:25:32)
l'article em va agradar molt,com la majoria d'aquest liberal de veritat.I jo voto Esquerra pero els arguments liberals i una mica anarquics em motiven.A l'actual Estat pero el liberalisme esta en poder triar Endesa o Endesa.I a la nova Europa de la Constitucio entre triar Vodafone o la companyia local,pagant tarifes internacionals cada vegada que passes una ratlla.Una mina d'or per Vodafone i tambe per les locals.
salvador, bucarest (18/02/2005 14:58:03)
Adam de Sallent, m'agrada coincidir amb tu.. ens ha costat tant aconseguir aquest dret.. que no anar a votar, tot i que és legítim, em sabria greu. Si vas a votar en blanc, entenc que és un vot conscient i militant. En canvi mai sabrem que pensen aquells que no aniran a votar. Si és sols passotisme o un vot pensat. Llàstima...
ANTONI, LA POBLA DE SEGUR (18/02/2005 17:50:54)
Un dia a la setmana -no sé exactament quin- en Xavier Sala i Martín és un dels contertulians de "El Matí de Catalunya Ràdio". Val la pena escoltar-lo i, sobretot, val la pena escoltar les preguntes-afirmacions absolutament dictatorials que li fa l'Antoni Bassas. Malgrat la pressió a què el sotmet el Bassas, en Xavier Sala i Martín no es deixa acoquinar, la qual cosa diu molt a favor seu i molt poc a favor de n'Antoni Bassas que, més que d'actuar de moderador d'una tertúlia, pretén sentar càtedra amb les seves opinions-afirmacions dictatorials.
Montserrat, Barcelona (18/02/2005 18:23:51)
 

 
© Copyright e-noticies.com
Es permet la seva reproducció sempre que es citi la font
C/ Indústria, 60 local 7 - 08025 Barcelona
Tel. 93 476 03 70- Fax. 93 459 29 26
E-mail: e-noticies@e-noticies.com